Followers

Monday, May 24, 2010

Kenduri Kawin ILYani

Salam...

Hari sabtu ari tu, 22 Mei 10, aku gi kenduri kawin kat Payajaras..member sekolah dlu, ILYANI,tapi dia junior aku laa..dah makin ramai aku tgk jenior2 aku kawin..bermakna makin berumurla aku..

Aku smp umah pengantin dalam kul 01.45 gak laa, tak jauh pun dari umah aku dlm 10 minit jerk..aku janji ngan ummu & ekin. Ummu smp awal, ekin tah sesat ke mana tah..tapi jmp gak laa..

Smp2..pengantin baru nak kuar..kitaorg pun mkn dulu..lepas tu baru la berposing..hehe..gambar pengantin tak byk, aku dpt amik time dorang tgh ptg kek..jom layan gambr pengantin..


Pengantin baru lepas potong kek


Bukan acara suap-menyuap...tapi calit mencalit..hehehe


Sedia....


Mula...hehehhe



Pelamin..simple but nice..hasil usaha..kawan2 dorang gak..ain,ssa & aini.



Gambar aku sefamily mestila kena ada kan....time ni nak balik dah..



Aku n adik2 junior ku..



dari kiri: zila, ekin, aku & ummu..
(tgk apa la si umairah tu..tgk auntie ummu sengeh yerk..hihi )

SEKIAN..

4 Komen Sahabat Saya:

Ummu~Ishak said... [Reply to comment]

selalu aku je yg kena..hishh..

Sricahaya said... [Reply to comment]

hahahahahha

.:Mrs. Engineer:. said... [Reply to comment]

k.shidah...thanks sbab dtg...sori x smpt nk entertain... :)

Sricahaya said... [Reply to comment]

takpe...akak faham..:)SELAMAT PENGANTIN BARU YE..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails