Followers

Thursday, May 20, 2010

Progam Di Hospital Sg Buloh

Salam..

Semalamkan aku gi program kat Hospital Sg Buloh..anjuran Pejabat Agama Islam Daerah Gombak n Hospital Sg Buloh...program mengenai Perubatan mengikut Perspektif Islam...adalah amik gambar skit time program tu..ptg2 macam ni hujan lak tu, mls nak taip pepanjang..heheheh..layan gambar je la yerk..

Buku Tentatif Program..


Banner menggunakan LCD


Ust Dato' Ismail Kamus



Tgh menerangkan serba sedikit tentang perubatan Islam



Di antara peserta yg hadir...hihi aku n k.Sal


Pegawai Tadbir Agama Gombak dgn ust Ismail



Dari kiri: Tn Hj Daim (Pegawai Tadbir Agama), Y.A.D Dato' Paduka Raja Dato' Hj Wan Mahmood bin Pa' Wan Teh (Org Besar Daerah Gombak) Dato' Ismail b Kamus ( Penceramah ) dan Tn Khalid bin Ibrahim ( Pengarah Hospital Sg Buloh )


p/s: nanti aku share sikit ilmu yg aku dapat masa program tu..

0 Komen Sahabat Saya:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails