Followers

Wednesday, December 09, 2009

Tahniah Kamal!!

Kenduri kawin ni sri gi ahad ari tu 06hb Dis 09, baru sempat nak publish ari ni..kenduri kawin ni kenduri kawan sekolah sri sejak dari form 3 lagi..lama tak jmp..sejak hbs sekolah thn 99 hingga 2009, kenduri kawin dia ni baru jmp balik..kira dalam 10thn la kan..nama kawan sri ni Kamarulzaman bin Abdul Kadir dan pasanganya Rufaida tak salah sri laa..kenduri ni di buat di Meru..ermm..jom kita tgk gambar2 pengantin..tak banyak pun.. :)

Pelamin Pengantin..simple...


sebahagian hantaran pengantin


sri n pengantin..


dari kiri, ummu, aku, pengantin n ekin bersama anak2nya..


tambah lagi sorang..zainab..


antara member2 yg hadir...amin,ridhuan,fauzi, fahmi n family...

SELAMAT PENGANTIN BARU
SEMOGA BERBAHAGIA SEHINGGA AKHIR HAYAT...


2 Komen Sahabat Saya:

ummu ishak said... [Reply to comment]

agak2 kalau aku wat entri pasal kamal ni, sama tak gamba2 ko ngan aku? ekekek

Sricahaya said... [Reply to comment]

heheh..lebih kurang sama la kot..ayat je lain kot

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails