Followers

Wednesday, September 30, 2009

Raya 2009

Hari ni dah 3 hari aku berkerja..tak sempat2 nak update n3 raya..nak kata keje byk..tak laa sgt..cuma ramai yg nak urgent..so, siapkan laa yg mana nak urgent tu..ari ni baru laa menyempat nak update sikit..

tahun ni raya kat belah aku dulu..kat ijok..raya kedua ptg baru aku balik banting..so, sehari seblm raya..kitaorg adik beradik sibuklaa bergotong royong menyiapkan semua juadah..alhamdulillah sblm berbuka puasa hari yg last..semuanya dah siap..byk lak lauk ari tu..sbbnya adat org kg bertukar2 menu ngan jiran2..org jawa kata "munjung"

pagi raya semua adik beradik aku gi solat sunat raya..tiggallah aku,adik aku syahmina, umairah ngan zahirah..sian kakak ( umairah ) dia org first siap pakai baju raya..tapi dia kena tinggal..punyalaa menangis..habis semua dia bukak..tudung, baju..protes la tu kot..hehehe..

lepas solat raya..kita org adik beradik berkumpul maaf bermaafan..tak sangka lak dah besar ni pun dapat gak duit raya dari abah aku..kekeke..lepas bermaafan-maafan..kita org pun gambar reramai..raya tahun ni tema family aku warna unggu..

thn ni nak plak abah aku bergambar..kekeke tgk laa gambar berdua tu..


si umairah pun dapat duit raya dari atok dia..punya laa suka dapat duit besar..tgk laa gelagat dia dapat duit raya ni..hehehe..mamanya minta pun tak dibaginya..hehehe










Raya kedua aku bawak adik2 ngan sepupu aku gi beraya..nanti kang tak kenal sedara lak dorang ni..suh gi sendiri tak nak..so kita org gi laa reramai..rumah atok2 sedara..pakcik2 belah abah aku..

ni baru sikit je sepupu yg ikut join..suku pun tak sampai..klau gi reramai lagi meriah kot..

yang kat atas ni semua gambar adik2 aku..cuma gambar yg last bawah ni gambar mak aku ngan umairah


dah puas beraya..kitaorg balik umah,solat dan bum..tido..masing2 kepenatan berjalan..kekeke..dalam kul 6 lebih aku gerak balik banting lak..kg hubby..keylaa nanti sambung balik yerk..


0 Komen Sahabat Saya:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails