Followers

Thursday, October 15, 2009

Open House

Hari ahad lepas rumah mak aku ada bt open house..tapi tak laa open sgt..saje bt makan2 sikit utk kawan2..ramai la gak yg datang..kawan aku ada laa 3,4 org yg datang..kawan2 lama..yg lain tu semua kawan adik2 aku...jom kita layan gambar yg sempat di snap..

antara menu2nya...

aku n ummu..


acik ummu n zahirah..


Family Fatihah..kawan sekolah aku sejak form 2..

Gambar kami bertiga..

Ni lak gambar zainab n family..dah nak balik baru teringat nak amik gambar..

Alif n Bakal Tunangnya Aida..

Ni je laa member aku yg datang..to cik ummu tima kasih bebanyak coz sudi seharian duk umah
aku.. alaa..lagi pun setahun sekali je kan..hehehe..thn depan leh laa dtg lagi..jgn serik yer..


2 Komen Sahabat Saya:

Anonymous said... [Reply to comment]

shidah..rindunye dgn korang..ade fatihah lg tu..ntah igt ke xlg dgn aku ni..ye la sape la nk igt dgn org kt sini..yg igt pun buat2 lupe..sok sok sok..

sricahaya said... [Reply to comment]

ermm..dia ingat kat ko laa..tiha pun ingat kat ko..sbb kitaorg ada borak2 pasal kawan2 lama..termasuk diana, alia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails